Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
- Freddy
- Адміністратор
- Повідомлень: 1319
- З нами з: 10 липня 2019, 22:05
- Черга: ---
- Будинок: ---
- Спеціалізація: Сайти
- Дякував (ла): 38 разів
- Подякували: 18 разів
Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Якщо по графіку повинна бути електроенергія, а її немає:
Залишати звернення за номером 1545
Телефонувати 0800400740, наша лінія √1360
А також на chabany.rada@ukr.net
На в.о сільського голови
Зразок заяви нижче. Текст скарги в ДТЕК: viewtopic.php?p=2961#p2961
БОТ по електроенергії
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Історія відключення електроенергії:
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
1. ПрАТ «ДТЕК Київські Регіональні Електромережі»
Особиста сторінка споживача (для передачі показників):
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Компанія-розподільник, до електромереж якої підключений наш будинок. Цій компанії ми передаємо показання лічильників і з нею ми вирішуємо всі питання підключення до електромереж і обліку спожитої електроенергії.
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
2. Постачання електричної енергії / компанія-постачальник, яка власне і продає нам електроенергію
ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»
Контакти компанії
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Ця компанія отримує показання лічильників від компанії-розподільника і виставляє нам рахунки на оплату електроенергії.
Як швидко дозвонитись оператору ДТЕК Київські регіональні електромережі
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Переведення/перепрограмування на 2 зонний тариф день/ніч:
viewtopic.php?p=3048#p3048
Як дізнатись свій о/р для ДТЕК Київські Регіональні Електромережі?
viewtopic.php?p=3071#p3071
Світло Бот в реальному часі показує де присутня/ відсутня електроенергія: https://svitlobot.in.ua/map
Ключ. слова: прямые договора, прямі договори
Залишати звернення за номером 1545
Телефонувати 0800400740, наша лінія √1360
А також на chabany.rada@ukr.net
На в.о сільського голови
Зразок заяви нижче. Текст скарги в ДТЕК: viewtopic.php?p=2961#p2961
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Історія відключення електроенергії:
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
1. ПрАТ «ДТЕК Київські Регіональні Електромережі»
Особиста сторінка споживача (для передачі показників):
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Компанія-розподільник, до електромереж якої підключений наш будинок. Цій компанії ми передаємо показання лічильників і з нею ми вирішуємо всі питання підключення до електромереж і обліку спожитої електроенергії.
Ресурси для передачі показників:Передача показників за електроенергію:
з 30 (2 останні дні місяця) - 3 число наступного місяця (через особистий кабінет посилання вище)
Покази, передані на будь-яке інше число, крім 1-го, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії у період від дня, в який подані дані до 1 числа, за середньодобовим споживанням.
Якщо 2-зонний лічильник
Т2 зверху - Загальне значення (зліва пусто)
Т2 зверху і Т2 зліва - ДЕНЬ
Т2 зверху і Т3 зліва - НІЧ
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
2. Постачання електричної енергії / компанія-постачальник, яка власне і продає нам електроенергію
ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»
Контакти компанії
Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register
Ця компанія отримує показання лічильників від компанії-розподільника і виставляє нам рахунки на оплату електроенергії.

Щоб переглядати даний текст Вам потрібно ввійти на сайт і бути зареєстрованим. Login / Register

viewtopic.php?p=3048#p3048

viewtopic.php?p=3071#p3071

Ключ. слова: прямые договора, прямі договори
- Вкладення
-
- IMG_20230131_074907.jpg (56.77 Кіб) Переглянуто 1378 разів
-
- IMG_20221116_102901_908.jpg (48.69 Кіб) Переглянуто 2073 разів
Востаннє редагувалось 03 травня 2023, 23:27 користувачем Freddy, всього редагувалось 23 разів.
Причина: Як дізнатись свій о/р для ДТЕК
Причина: Як дізнатись свій о/р для ДТЕК
- Freddy
- Адміністратор
- Повідомлень: 1319
- З нами з: 10 липня 2019, 22:05
- Черга: ---
- Будинок: ---
- Спеціалізація: Сайти
- Дякував (ла): 38 разів
- Подякували: 18 разів
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
14.12.2020 КОЭК сняли контрольные показания в доме - для них это будут начальные, для нас конечные.
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Пока все отмечают, мне все-таки удалось зарегистрироваться в распределительной компании ДТЕК Київські регіональні електромережі, где я смогу подавать показания, получать на эл.почту счета и т.д.
Для этого я зашел на фейсбук-страничку www.facebook.com/dtekkrem и в чате спросил, как получить особовый рахунок и EIC-код, необходимые для регистрации в личном кабинете по адресу www.my.koe.vsei.ua
У меня в фейсбук-чате попросили подтвердить ФИО, адрес и номер квартиры, после чего мне выдали и номер особового рахунка и EIC-код.
После этого я смог зарегистрироваться в личном кабинете
(при регистрации на емейл приходит ссылка для подтверждения регистрации)
Для этого я зашел на фейсбук-страничку www.facebook.com/dtekkrem и в чате спросил, как получить особовый рахунок и EIC-код, необходимые для регистрации в личном кабинете по адресу www.my.koe.vsei.ua
У меня в фейсбук-чате попросили подтвердить ФИО, адрес и номер квартиры, после чего мне выдали и номер особового рахунка и EIC-код.
После этого я смог зарегистрироваться в личном кабинете
(при регистрации на емейл приходит ссылка для подтверждения регистрации)
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
При переходе на поставку электроэнергии по прямым договорам, мы обнаруживаем, что теперь нам придется иметь дело сразу с двумя компаниями.
Первая - компания-распределитель, к электросетям которой подключен наш дом.
Называется "ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" (ДТЕК-КРЕМ).
Этой компании мы передаем показания счетчиков и с ней мы решаем все вопросы подключения к электросетям и учета потребленной электроэнергии.
Передать показания счетчика в компанию ДТЕК-КРЕМ можно разными способами
Почти все они описаны на страничке https://www.dtek-krem.com.ua/ru/meter
Сайт компании: https://www.dtek-krem.com.ua/ua
Личный кабинет: https://www.dtek-krem.com.ua/ua/cabinet
е-мейл: info.koe@koe.vsei.ua
Андроид-приложение "Мережі онлайн" https://play.google.com/store/apps/deta ... rd.ewallet
Телефон: 0-800 400-740
Вторая - компания-поставщик, которая собственно и продает нам электроэнергию.
Называется "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" (КОЕК)
Эта компания получает показания счетчиков от компании-распределителя и выставляет нам счета на оплату электроэнергии.
(В теории поставщика мы можем менять при желании, хотя нам еще далеко до европейского опыта, когда люди в течение одного дня могут пару часов потреблять "зеленую", более дорогую электроэнергию от второго поставщика, а в пиковые часы дня потреблять более дешевую электроэнергию от третьего поставщика)
Сайт компании: http://koec.com.ua/
Личный кабинет: https://www.ok.koec.com.ua/
е-мейл: info@koec.com.ua
Андроид-приложение "Energy Online" https://play.google.com/store/apps/deta ... ergyonline
Телефон: 0-800 304-909
В каждой из этих двух компаний заводится Ваш личный счет (он же особовий рахунок, он же номер Вашего договора) из 12 цифр, первые три из которых - нули.
В компании ДТЕК-КРЕМ счета начинаются с 2, например 201234567 (или полный номер - 000201234567)
В компании КОЕК счета начинаются с 4, например 401234567 (или полный номер - 000401234567)
Для регистрации в личном кабинете компании ДТЕК-КРЕМ, кроме номера личного счета, понадобится EIC-код узла, к которому Вы подключены. Мне этот номер узла вместе с моим номером личного счета сообщили в чате на фейсбук-страничке https://www.facebook.com/dtekkrem, когда я назвал им адрес и ФИО.
Получить свой номер особового рахунка в компании КОЕК мне удалось по телефону.
Вот мой разговор:
Для регистрации в личном кабинете компании КОЕК, кроме номера личного счета, понадобится номер счета на оплату. Счет Вам пришлют на емейл, если Вы сообщите им свой емейл письмом или по телефону. Некоторым номер счета на оплату сообщали по телефону.
Чтобы получать счета на оплату по эл.почте, нужно подать заявление в компанию-поставщик КОЕК,
или попробовать решить этот вопрос в телефонном режиме. Вот мой разговор:
Для перехода на двух- или трех-зонный тариф нужно подать заявление в команию-распределитель ДТЕК-КРЕМ
В период карантина вместо подачи заявлений с подписями, можно просто позвонить по телефону.
После заключения прямых договоров мы получаем возможность перейти на:
- двух-зонный тариф (удобный для большинства пользователей)
23:00-07:00 - с коэффициентом 0,5 (ночь)
07:00-23:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
- или трех-зонный тариф (для продвинутых пользователей, потребляющих много электроэнергии)
23:00-07:00 - с коэффициентом 0,4 (ночь)
07:00-08:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
08:00-11:00 - с коэффициентом 1,5 (день, пиковый)
11:00-20:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
20:00-22:00 - с коэффициентом 1,5 (день, пиковый)
22:00-23:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
Первая - компания-распределитель, к электросетям которой подключен наш дом.
Называется "ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" (ДТЕК-КРЕМ).
Этой компании мы передаем показания счетчиков и с ней мы решаем все вопросы подключения к электросетям и учета потребленной электроэнергии.
Передать показания счетчика в компанию ДТЕК-КРЕМ можно разными способами
Почти все они описаны на страничке https://www.dtek-krem.com.ua/ru/meter
Сайт компании: https://www.dtek-krem.com.ua/ua
Личный кабинет: https://www.dtek-krem.com.ua/ua/cabinet
е-мейл: info.koe@koe.vsei.ua
Андроид-приложение "Мережі онлайн" https://play.google.com/store/apps/deta ... rd.ewallet
Телефон: 0-800 400-740
Вторая - компания-поставщик, которая собственно и продает нам электроэнергию.
Называется "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" (КОЕК)
Эта компания получает показания счетчиков от компании-распределителя и выставляет нам счета на оплату электроэнергии.
(В теории поставщика мы можем менять при желании, хотя нам еще далеко до европейского опыта, когда люди в течение одного дня могут пару часов потреблять "зеленую", более дорогую электроэнергию от второго поставщика, а в пиковые часы дня потреблять более дешевую электроэнергию от третьего поставщика)
Сайт компании: http://koec.com.ua/
Личный кабинет: https://www.ok.koec.com.ua/
е-мейл: info@koec.com.ua
Андроид-приложение "Energy Online" https://play.google.com/store/apps/deta ... ergyonline
Телефон: 0-800 304-909
В каждой из этих двух компаний заводится Ваш личный счет (он же особовий рахунок, он же номер Вашего договора) из 12 цифр, первые три из которых - нули.
В компании ДТЕК-КРЕМ счета начинаются с 2, например 201234567 (или полный номер - 000201234567)
В компании КОЕК счета начинаются с 4, например 401234567 (или полный номер - 000401234567)
Для регистрации в личном кабинете компании ДТЕК-КРЕМ, кроме номера личного счета, понадобится EIC-код узла, к которому Вы подключены. Мне этот номер узла вместе с моим номером личного счета сообщили в чате на фейсбук-страничке https://www.facebook.com/dtekkrem, когда я назвал им адрес и ФИО.
Получить свой номер особового рахунка в компании КОЕК мне удалось по телефону.
Вот мой разговор:
Для регистрации в личном кабинете компании КОЕК, кроме номера личного счета, понадобится номер счета на оплату. Счет Вам пришлют на емейл, если Вы сообщите им свой емейл письмом или по телефону. Некоторым номер счета на оплату сообщали по телефону.
Чтобы получать счета на оплату по эл.почте, нужно подать заявление в компанию-поставщик КОЕК,
или попробовать решить этот вопрос в телефонном режиме. Вот мой разговор:
Для перехода на двух- или трех-зонный тариф нужно подать заявление в команию-распределитель ДТЕК-КРЕМ
В период карантина вместо подачи заявлений с подписями, можно просто позвонить по телефону.
После заключения прямых договоров мы получаем возможность перейти на:
- двух-зонный тариф (удобный для большинства пользователей)
23:00-07:00 - с коэффициентом 0,5 (ночь)
07:00-23:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
- или трех-зонный тариф (для продвинутых пользователей, потребляющих много электроэнергии)
23:00-07:00 - с коэффициентом 0,4 (ночь)
07:00-08:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
08:00-11:00 - с коэффициентом 1,5 (день, пиковый)
11:00-20:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
20:00-22:00 - с коэффициентом 1,5 (день, пиковый)
22:00-23:00 - с коэффициентом 1,0 (день)
Востаннє редагувалось 15 січня 2021, 21:45 користувачем volm, всього редагувалось 8 разів.
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Пару слов о регистрации в личных кабинетах:
=== Регистрация в компании ДТЕК-КРЕМ (https://www.my.koe.vsei.ua/request-registration)
=== Регистрация в компании КОЕК (https://www.ok.koec.com.ua/request-registration)
=== Регистрация в компании ДТЕК-КРЕМ (https://www.my.koe.vsei.ua/request-registration)
=== Регистрация в компании КОЕК (https://www.ok.koec.com.ua/request-registration)
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Как я оплачивал счет за электроэнергию:
1) Я зашел на главную страницу компании КОЕК https://www.koec.com.ua/
и нажал на кнопку "Оплатить электроэнергию"
2) В появившейся карточке я выбрал EasyPay (к ней уже привязан кошелек мастерпасс с моей картой, так что номер карты мне вводить не придется)
3) Далее я попал на страничку easypay.ua, где ввел номер счета, контрольную сумму, сумму платежа и нажал кнопку "Подтвердить"
Через несколько дней деньги дошли до компании КОЕК и в личном кабинете висевший до этого ненулевой баланс (он стал ненулевым, когда мне выставили счет) скинулся обратно в ноль
1) Я зашел на главную страницу компании КОЕК https://www.koec.com.ua/
и нажал на кнопку "Оплатить электроэнергию"
2) В появившейся карточке я выбрал EasyPay (к ней уже привязан кошелек мастерпасс с моей картой, так что номер карты мне вводить не придется)
3) Далее я попал на страничку easypay.ua, где ввел номер счета, контрольную сумму, сумму платежа и нажал кнопку "Подтвердить"
Через несколько дней деньги дошли до компании КОЕК и в личном кабинете висевший до этого ненулевой баланс (он стал ненулевым, когда мне выставили счет) скинулся обратно в ноль
Востаннє редагувалось 14 січня 2021, 22:57 користувачем volm, всього редагувалось 2 разів.
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Как я подавал заяву на переход на двух-зонный тариф:
1) 02.01.2021
Сначала я в личном кабинете ДТЕК-КРЕМ, на страничке "Запитання" написал очень короткое сообщение:
З Новим роком!
Що потрібно зробити для того щоб встановити зонний облік?
Володимир.
2) 03.01.2021
Мне пришел стандартный ответ с емейла Personal.Page@koe.vsei.ua:
Доброго дня!
У відповідь на звернення повідомляємо, щодо основних кроків порядку переходу на розрахунки за спожиту електроенергію по тарифах, диференційованих за періодами часу.
1. Для встановлення зонного лічильника або здійснення перепрограмування наявного, якщо лічильник підлягає перепрограмуванню, власнику необхідно написати заяву відповідно статті 5 Закону України “Про звернення громадян”. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, адреса ( місце проживання громадянина), поштова адреса. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
До заяви необхідно додати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків та копію паспорта.
2. Якщо встановлений у Вас лічильник не підлягає програмуванню на основі заяви між ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» і споживачем укладається Договір підряду про надання послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку, після укладання та підпису якого споживачу видається рахунок на оплату вартості послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку. В разі придбання споживачем лічильника самостійно – оплачується тільки вартість робіт. В разі придбання споживачем послуги, яка включає в себе і забезпечення споживача лічильником – оплачується вартість робіт та вартість лічильника.
3. Для побутових споживачів у розрахунку вартості з облаштування вузла обліку не враховується вартість роботи з первинної параметризації засобу обліку. Первинна параметризація засобу обліку для побутового споживача забезпечується за рахунок електророзподільного підприємства.
4. Після надходженням сплачених коштів на рахунок ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» виконуються роботи по програмуванню (параметризації) нового лічильника та його встановлення. Оформляється відповідна приймально-здавальна документація.
Додатково хочемо Вас проінформувати, що пакет документів та заповнену заяву Ви можете також надіслати на електронну пошту.
З повагою, ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»
3) 03.01.2021
Тогда я решил написать им письмо на адрес info.koe@koe.vsei.ua с просьбой о перепрограммировании счетчика, в котором будет вся информация, указанная в требованиях выше:
4) 13.01.2021
Думал этого будет достаточно, но увы, ответа долго не было и я решил позвонить в ДТЕК-КРЕМ
Оказалось им нужна бумажная заява с моей подписью, но на время карантина они разрешают сделать фото такой заявы и прислать им письмом на адрес info.koe@koe.vsei.ua
Вот мой с ними разговор:
5) 13.01.2021
В общем я набил новую заяву в ворде, добавил туда свою подпись и приложил к письму вместе со скан-копиями паспорта и кода
Посмотрим, что получится на этот раз...
6) 14.01.2021
С емейла info.koe@koe.vsei.ua пришел ответ:
Доброго дня!
У відповідь на звернення повідомляємо, що Ваше звернення щодо програмування лічильника на дві зони взято в роботу.
Насколько я помню, в таких случаях у них выделяется до 10 рабочих дней.
Ждем...
7) 29.01.2021
10 рабочих дней прошли. Снова позвонил в ДТЕК-КРЕМ узнать, как там дела с переводом счетчика на двухзонный тариф.
Как оказалось, мой счетчик пока на однозонном тарифе.
На мой вопрос, когда можно ожидать выполнения моей заявки, мне ответили, что сейчас, в связи с увеличением кол-ва заявок (да еще и в электронном виде
), перевод счетчиков на двухзонный тариф делают в течение месяца.
Во время разговора оператор Катерина сделала запрос на доп.информацию по моему счетчику и предложила мне связаться с ней во вторник, чтобы узнать о результатах этого запроса.
1) 02.01.2021
Сначала я в личном кабинете ДТЕК-КРЕМ, на страничке "Запитання" написал очень короткое сообщение:
З Новим роком!
Що потрібно зробити для того щоб встановити зонний облік?
Володимир.
2) 03.01.2021
Мне пришел стандартный ответ с емейла Personal.Page@koe.vsei.ua:
Доброго дня!
У відповідь на звернення повідомляємо, щодо основних кроків порядку переходу на розрахунки за спожиту електроенергію по тарифах, диференційованих за періодами часу.
1. Для встановлення зонного лічильника або здійснення перепрограмування наявного, якщо лічильник підлягає перепрограмуванню, власнику необхідно написати заяву відповідно статті 5 Закону України “Про звернення громадян”. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, адреса ( місце проживання громадянина), поштова адреса. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
До заяви необхідно додати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків та копію паспорта.
2. Якщо встановлений у Вас лічильник не підлягає програмуванню на основі заяви між ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» і споживачем укладається Договір підряду про надання послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку, після укладання та підпису якого споживачу видається рахунок на оплату вартості послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку. В разі придбання споживачем лічильника самостійно – оплачується тільки вартість робіт. В разі придбання споживачем послуги, яка включає в себе і забезпечення споживача лічильником – оплачується вартість робіт та вартість лічильника.
3. Для побутових споживачів у розрахунку вартості з облаштування вузла обліку не враховується вартість роботи з первинної параметризації засобу обліку. Первинна параметризація засобу обліку для побутового споживача забезпечується за рахунок електророзподільного підприємства.
4. Після надходженням сплачених коштів на рахунок ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» виконуються роботи по програмуванню (параметризації) нового лічильника та його встановлення. Оформляється відповідна приймально-здавальна документація.
Додатково хочемо Вас проінформувати, що пакет документів та заповнену заяву Ви можете також надіслати на електронну пошту.
З повагою, ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»
3) 03.01.2021
Тогда я решил написать им письмо на адрес info.koe@koe.vsei.ua с просьбой о перепрограммировании счетчика, в котором будет вся информация, указанная в требованиях выше:
4) 13.01.2021
Думал этого будет достаточно, но увы, ответа долго не было и я решил позвонить в ДТЕК-КРЕМ
Оказалось им нужна бумажная заява с моей подписью, но на время карантина они разрешают сделать фото такой заявы и прислать им письмом на адрес info.koe@koe.vsei.ua
Вот мой с ними разговор:
5) 13.01.2021
В общем я набил новую заяву в ворде, добавил туда свою подпись и приложил к письму вместе со скан-копиями паспорта и кода
Посмотрим, что получится на этот раз...
6) 14.01.2021
С емейла info.koe@koe.vsei.ua пришел ответ:
Доброго дня!
У відповідь на звернення повідомляємо, що Ваше звернення щодо програмування лічильника на дві зони взято в роботу.
Насколько я помню, в таких случаях у них выделяется до 10 рабочих дней.
Ждем...
7) 29.01.2021
10 рабочих дней прошли. Снова позвонил в ДТЕК-КРЕМ узнать, как там дела с переводом счетчика на двухзонный тариф.
Как оказалось, мой счетчик пока на однозонном тарифе.
На мой вопрос, когда можно ожидать выполнения моей заявки, мне ответили, что сейчас, в связи с увеличением кол-ва заявок (да еще и в электронном виде

Во время разговора оператор Катерина сделала запрос на доп.информацию по моему счетчику и предложила мне связаться с ней во вторник, чтобы узнать о результатах этого запроса.
- Freddy
- Адміністратор
- Повідомлень: 1319
- З нами з: 10 липня 2019, 22:05
- Черга: ---
- Будинок: ---
- Спеціалізація: Сайти
- Дякував (ла): 38 разів
- Подякували: 18 разів
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Часті помилки тих хто вносить дані:
- внесення цифр після коми
- внесення цифр після коми
- Вкладення
-
- photo_2021-01-29_11-01-12.jpg (11.06 Кіб) Переглянуто 9311 разів
-
- Повідомлень: 106
- З нами з: 15 липня 2019, 13:29
- Черга: 1, с. Новосілки
- Будинок: 1
- Спеціалізація: Программист
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
Re: Постачання електричної енергії КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК
Уже не раз сталкивался с тем, что люди не знают, какую информацию нужно брать со счета на оплату.
К примеру, для оплаты через систему EasyPay нам нужны только три числа:
1. Номер счета на оплату
2. Контрольная сумма
3. Сумма к оплате
Вот образец:
К примеру, для оплаты через систему EasyPay нам нужны только три числа:
1. Номер счета на оплату
2. Контрольная сумма
3. Сумма к оплате
Вот образец: